close

Juriu

Razvan Mircea

Razvan Mircea

Marketing Director - Strauss Balkans

Razvan Mircea, 35 de ani, este in prezent Marketing Director la Strauss Balkans, al doilea jucator mare de pe piata cafelei, fiind responsabil in principal de dezvoltarea marcii Doncafe in regiune.Grupul Strauss detine o fabrica de procesare a cafelei langa Bucuresti, de unde se realizeaza si exporturi pe mai multe piete din regiunea Balcanilor.

Avand o experienta de peste 13 ani in marketing FMCG, intre 1998 si 2006 a lucrat pentru Carslom Beverage ( Tuborg Romania) ca BTL&Promotion Manager, Carlsberg&Guinness Brand Manager and Senior Brand Manager Tuborg&Holsten fiind parte integranta a lansarii pe piata a brandurilor Carlsberg si Holsten si a dezvoltarii brandului Tuborg.

Incepand cu 2006 el preia responsabilitatile de trade marketing (ca Trade Marketing Manager) in cadrul producatorului de snacks-uri Star Foods, parte a gigantului PepsiCo Europe. In aceasta pozitie este parte din echipa care coordoneaza rebranding-ul Star Foods in Lays.

Apoi timp de 3,5 ani, accepta postul de Strategy&Marketing Director in cadrul liderului in panificatie Vel Pitar, parte a NCH. In aceasta pozitie este parte activa in dezvoltarea portofoliului de produse si de branduri, obiectivul fiind crearea unui “second leg of business” puternic care sa balanseze produsele proaspete.

Razvan este de formatie economist, absolvent al Facultatii de comert - marketing din cadrul Aca demiei de Studii Economice Bucuresti si al programului de Executive MBA ASEBUSS in colaborare cu Kennesaw State University , promotia 2009.




Copyright © Gala Societății Civile - 2024
Site dezvoltat de Netvibes