
Lasă-ne adresa de email
și fii primul care află noutățile.
Coca-Cola HBC România a donat peste 51,000 de litri de apă Dorna și băuturi răcoritoare comunităților afectate, printr-o intervenție imediată În perioada 2024-2025, Fundația Coca-Cola HBC a...
Campania „Sector 2 spune NU violenței domestice”, derulată între 25 noiembrie – 10 decembrie 2025 de Primăria Sectorului 2 împreună cu Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului...
Mastercard, în parteneriat cu Federația Română de Baschet și Organizația Salvați Copiii România, anunță acordarea a cinci burse sportive, în valoare de 6.000 euro fiecare, în cadrul programului Rising Stars...
Sarcina la vârste fragede reprezintă un risc pentru mama-copil și pentru nou-născut Apel către companii: Direcţionarea a 20% din impozitul pe profit, vitală pentru combaterea mortalității...
Programul prin care se acoperă costurile școlii de șoferi pentru tinerii din medii defavorizate a ajuns la cea de-a 11-a ediție; Solicitările de finanțare pot fi depuse până la data de 27 ianuarie...
Asociația Acasă în Banat lansează o nouă ediție a campaniei umanitare „Dar din Dar de Crăciun”, o inițiativă devenită tradiție, prin care oferă sprijin familiilor aflate în dificultate, persoanelor...
Generația lui John lansează o inițativă de amploare națională care pune în centrul dezbaterii educaționale vocile celor care trăiesc realitatea școlară: elevii și profesorii. Campania „Spune, pe bune, ce...
43.223 de rapoarte online de abuz și exploatare sexuală asupra copiilor au fost sesizate în primele 10 luni din 2025 prin linia de raportare Esc_ABUZ a Organizației Salvați Copiii (programul „Ora de Net”), fa...
În mediul rural rata mortalității infantile este mult peste cea din mediul urban - 6,6 față de 4,6 la mia de copii născuți vii (INS 2023) și dublă față de media UE – 3,3, la mie; Aproximativ 1.000 de...
Pentru copiii aflați în situații de vulnerabilitate, separarea de părinți este un risc real. Sărăcia extremă încă destramă familii, iar părinții reușesc cu greu să iasă din situația critică fără sprij...
Peste 10 milioane de euro au fost colectate la edițiile precedente Copiii români sunt printre cei mai vulnerabilizați de sărăcie: la nivelul Uniunii Europene, România se plasează pe locul al...
Într-o perioadă în care discursul urii și polarizarea cresc vizibil în spațiul public, Asociația Reality Check, alături de Kaufland România, lansează campania „Etichete potrivite”. O inițiativă de...