Participanti & Proiecte
Campanii sociale

The Inescapable Room (Camera Singurătății)
Campania "The Inescapable Room" a abordat problema izolarii sociale a varstnicilor din Romania, un fenomen adesea trecut cu vederea. Initiata de Dr.Max in parteneriat cu Asociatia Niciodata Singur-Prietenii Varstnicilor si Ogilvy Romania, campania a vizat sensibilizarea tinerilor si implicarea lor... [...]

ReciCLARea e totul!
Mesajele despre reciclare sunt de obicei generale și neclare, fără o comunicare simplă - care sunt materialele sau cum trebuie făcută reciclarea acestora. De exemplu, nu se cunoaște faptul că multe dintre produsele alimentare sunt ambalate în ceea ce se numește generic plastic flexibil,... [...]

Guvernul Copiilor şi Tinerilor
Cum ar guverna copiii România de azi și România viitorului lor? De la această întrebare a pornit campania care a adus în atenția decidenților politici și a publicului larg un program inovator, dedicat asigurării unei voci autentice și semnificative a copiilor și tinerilor din societatea... [...]
În Cutia Bebelușului, toate lucrurile sunt importante
Campania “În Cutia Bebelușului, toate sunt importante” a fost concepută pentru a marca lansarea studiului de impact al primului an al programului Cutia Bebelusului, finanțat de Fundația OMV Petrom și implementată de cei doi parteneri strategici – Asociația SAMAS și Salvați Copiii... [...]

Zona ta are potențial. Pentru că tu locuiești aici. (În ZONA TA)
„În ZONA TA” este o campanie derulată în cadrul Platformei de mediu pentru București, care a vizat implicarea micro-comunităților urbane în proiecte concrete pentru îmbunătățirea mediului. Campania s-a desfășurat în două etape: lansarea din februarie 2024, când au fost promovate... [...]

Discuții din inima
Campania „Discuții din inimă”, lansată în iunie 2024, în luna dedicată copiilor, abordează o problemă frecvent ignorată: lipsa unei comunicări eficiente între părinți și copii și impactul acesteia asupra sănătății emoționale a celor mici. În ciuda accesului la informații... [...]
“Lumea prin lentile. Intersecționalitatea între concept și practică”
Într-o societate cu inegalități tot mai complexe, este esențial să înțelegem cum diferite vulnerabilități se suprapun și pot influența viețile oamenilor. Campania ”Lumea prin lentile” a adus conceptul de „intersecționalitate” mai aproape de organizațiile neguvernamentale și de... [...]

Cântec de leagăn pentru Polizu
PROBLEMA Secțiile de Anestezie și Terapie Intensivă (ATI) și Blocul Operator ale Maternității Polizu nu au beneficiat de renovări majore de peste 40 de ani, în ciuda numărului mare de intervenții și cazuri complexe gestionate anual. În Secția de Terapie Intensivă și Blocul Operator... [...]

Voci Curajoase
„Voci Curajoase” nu este doar o campanie, ci un spațiu viu, în care poveștile nu sunt simple relatări, ci adevărate puncte de cotitură. A apărut din nevoia de a oferi vizibilitate celor care schimbă lumea în tăcere, celor care construiesc, își asumă, cad și se ridică, dar ale... [...]

Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?
Ce-ar fi dacă binele n-ar mai fi doar un PR stunt sau o bifă în rapoarte, ci o strategie pentru creștere economică și prosperitate comună? La 18 ani, pastel nu și-a măsurat maturitatea printr-un bilanț, ci printr-o inițiativă de schimbare reală - una în care binele și succesul... [...]

#IAmMyAdvocate
”Mult timp am negat că am cancer. Chiar dacă eram la Oncologie, în fața hematoloagei care mi-a spus că este cancer, pentru mine era «ok, și care este următorul pas». Pentru că era un cuvânt foarte greu, cu o tonalitate foarte dificilă pe umerii mei și nu voiam să mă las afectată.... [...]

Abecedarul unui suflet filantrop
„Abecedarul unui Suflet Filantrop” este o campanie de conștientizare care transformă alfabetul într-o călătorie educațională despre generozitate, empatie și incluziune. Proiectul a pornit din nevoia de a schimba percepția asupra filantropiei – nu doar ca donație, ci ca o trăsătură... [...]

AMBASADOR PENTRU ACASĂ. CÂND CONSTRUIM O CASĂ, CONSTRUIM UN OM.
Campania este mai mult decât o simplă inițiativă de strângere de fonduri – este o poveste despre speranță, despre puterea solidarității și despre ce înseamnă să construiești nu doar un acoperiș, ci și visuri, încredere și demnitate. Dedicată strângerii fondurilor necesare... [...]

Încălțat spre școală
Campania „Încălțat spre Școală” a fost un proiect social remarcabil desfășurat în perioada august-septembrie 2024, care a avut ca scop sprijinirea a 2.500 de copii din comunități defavorizate, asigurându-le kituri esențiale pentru un start echitabil în noul an școlar. Nevoia... [...]

Plonjonul in ape de adancimi necunoscute poate duce la o viata in scaun rulant
Fundatia Motivation Romania doneaza, an de an, scaune rulante adaptate persoanelor cu dizabilitati motorii, copii si adulti. Una dintre cauzele care determina dizabilitatea locomotorie in randul tinerilor si barbatilor este plonjonul la piscine, la mare sau in zone neamenajate din rauri si lacuri.... [...]
YOUTH
YOUTH este o serie formata din 6 reels, unde activitati din viata unui tanar obisnuit (brunch, picnic, party etc.) sunt realizate de persoane cu sindrom Down. Context & nevoie identificata: in Romania, brandurile & ONG-urile inca nu au pus accent pe promovarea frumusetii atipice a persoanelor cu... [...]